FacebookPixel

Messe Strategi, Foodservice

Få fuld udbytte af din messedeltagelse

Messestand Case

Har du en strategi for din messedeltagelse?

Danske foodservice virksomheder binder årligt et trecifret millionbeløb op på messedeltagelse, uden at have en klar strategi for, hvordan de opsamler og efterbehandler deres messe-leads. Vi oplever, at mange af de foodservice virksomheder vi hjælper, ikke har klare målsætninger for deres messedeltagelse – samtidig med, at de ikke har nogen opfølgning efter messen. Dette kan være en meget kostbar fejl, der betyder, at varme leads – altså potentielle kunder – bliver tabt på gulvet.

Har du en strategi for, hvordan du får flest mulige nye leads – og dermed mest muligt ud af din messedeltagelse?

Hvis ikke, skal du læse med her.

Med OPENINGS digitale messestrategi, udarbejdet til foodservice virksomhederne, kommer du til at arbejde med to områder:

  • Hvordan du får mere ud af dine leads
  • Hvordan du effektiviserer og automatiserer dine salgsindsatser efter en lang og dyr messe, således ingen leads går tabt

Vil du have vores messeguide?

Messestand Case 6

Det får du i vores messeguide

I vores guide får du blandet andet indsigt i, hvordan du sikrer, at dine leads opsamles digitalt og korrekt ift GDPR. Samtidig guider vi dig til, hvordan du systematisk arbejder på at modne dine leads og dermed øger salgseffektiviteten efter nogle travle messedage.

Vi guider dig også i, hvordan du overfører dem til et automatiseret e-mail flow, hvorfra du kan opsætte en leadscoring, der viser dine sælgere, hvilke leads fra messen, der er mest interesserede i et møde. I forlængelse heraf guider vi dig selvfølgelig også til, hvordan du opsætter et automatiseret e-mail flow - herunder, hvilke triggers vi anbefaler du har fokus på, med salg for øje.

Messe tjeklisten

Inden du stiller op på næste messe anbefaler vi, at du har en klar plan for:

  • Mål – hvad vil du opnå på messen?
  • Besøgende – inviter folk til din stand
  • Standen – hvordan skal din stand se ud og hvad skal du have med?
  • Aktiviteter på standen – tænk i aktiviteter der engagerer og inspirerer de besøgende
  • Dit standspersonales adfærd – uddan dit messepersonale
  • Opfølgning – hav en klar plan for hvordan du følger op på alle dine besøg (HINT: Brug vores guide)
  • Evaluering – vurder dine resultater og lær af dem, så du kan forbedre dig til næste messe
Messestand Case 3

Download messeguiden her!

Modtag messeguiden i din indbakke

Indtast din mailadresse herunder, så sender vi dig straks vores messeguide.

Fornavn*
E-mail*
Marketing by

Brug for hjælp?

Hvis du er i tvivl om, hvordan du får implementeret den rette messestrategi og hvordan du får den ind under huden på dine sælgere, så kontakt os gerne.

Vi kan hjælpe dig med hele paletten – lige fra udformning af messestand, strategiske kurser, til indsamling og systematisk modning af leads, til kickoff- arrangementer.

Med klare målsætninger og rette træning i konceptet, er det vores vurdering, at de fleste virksomheder kan få 50% mere ud af hver krone, de bruger på messer og udstillinger.

Ønsker du at vide mere om, hvordan du får succes på messerne? Så kontakt mig endelig.

Administrerende direktør

Stephan Pors Knudsen

SEND EMAIL +45 29 92 47 04
_MG_6933_edit_B&W.jpg