Vil du have vores messeguide?
Dato
24. oktober 2019
Danske foodservice virksomheder binder årligt et trecifret millionbeløb op på messedeltagelse, uden at have en klar strategi for, hvordan de opsamler og efterbehandler deres messe-leads. Vi oplever, at mange af de foodservice virksomheder vi hjælper, ikke har klare målsætninger for deres messedeltagelse – samtidig med, at de ikke har nogen opfølgning efter messen. Dette kan være en meget kostbar fejl, der betyder, at varme leads – altså potentielle kunder – bliver tabt på gulvet.
Hvis ikke, skal du læse med her.
Med OPENINGS digitale messestrategi, udarbejdet til foodservice virksomhederne, kommer du til at arbejde med to områder:
I vores guide får du blandet andet indsigt i, hvordan du sikrer, at dine leads opsamles digitalt og korrekt ift GDPR. Samtidig guider vi dig til, hvordan du systematisk arbejder på at modne dine leads og dermed øger salgseffektiviteten efter nogle travle messedage.
Vi guider dig også i, hvordan du overfører dem til et automatiseret e-mail flow, hvorfra du kan opsætte en leadscoring, der viser dine sælgere, hvilke leads fra messen, der er mest interesserede i et møde. I forlængelse heraf guider vi dig selvfølgelig også til, hvordan du opsætter et automatiseret e-mail flow - herunder, hvilke triggers vi anbefaler du har fokus på, med salg for øje.
Inden du stiller op på næste messe anbefaler vi, at du har en klar plan for:
Hvis du er i tvivl om, hvordan du får implementeret den rette messestrategi og hvordan du får den ind under huden på dine sælgere, så kontakt os gerne.
Vi kan hjælpe dig med hele paletten – lige fra udformning af messestand, strategiske kurser, til indsamling og systematisk modning af leads, til kickoff- arrangementer.
Med klare målsætninger og rette træning i konceptet, er det vores vurdering, at de fleste virksomheder kan få 50% mere ud af hver krone, de bruger på messer og udstillinger.
Administrerende direktør
Stephan Pors Knudsen
SEND EMAIL +45 29 92 47 04