FacebookPixel

GRAFISK DESIGN

Layout, design af POS samt SoMe-kampagneudformning

Schulstad Detail Case

Opgaven

Udfordringen

Opgaven lød på udvikling af Schulstads julekampagne så forbrugerne blev inspireret til at købe Møn- og Signatur-rugbrød, prøve rugbrød de ikke har prøvet før, samt værdsætte kvaliteten i deres brød. 

Kampagnen blev foldet ud i to niveauer:

  1. POS til butik – med fokus på forskellige slags rugbrød.
  2. Foodpairing med fokus Schulstads Signaturbrød. 

Løsningen

På POS blev der udviklet: topskilt, kasseskilt, pallesvøb, ellipse, lille displayskilt, samt en folder med lækker inspiration til brødet. Alt lavet i et nyt og spændende design med lækre fotos.

Foodpairing blev indtænkt i ovenstående samt i forbindelse med SoMe-kampagnen.

 

Schulstad Detail Case4

POS

Schulstad Detail Case11

Design samt layout af følgende:

  • Topskilt
  • Kasseskilt
  • Pallesvøb
  • Ellipse
  • Displayskilt

Billederne viser lækre serveringsforslag med masser af foodappeal.

Schulstad Detail Case10

Udvikling af ikoner samt grafik

For at formidle til forbrugerne at hvert brød passer til sit pålæg.

Ikonerne blev brugt på både POS, folder samt SoMe.

 

Schulstad Detail Case8
23728 Schulstad Diasshow6

Layout af 3-fløjet folder med inspiration til foodpairing

Hvert brød sin smag...

Denne folder blev udviklet for, at vise at hvert brød passer til sit pålæg.
Med lækre billeder viser vi foodpairing til forbrugeren.

Schulstad Detail Case8 (1)
Schulstad Detail Case6

SOME kampagne

Blev afviklet på Schulstads Facebookside.

Budskabet var: 

Hvilken mad er din favorit?
Hvilken Signatur-mad er din favorit?

Vi opfordrede følgerne til, at kommentere på hvilken mad de helst ville smage.

Samtidig fulgte vi op med teksten om, at hvert brød har sin smag - som passer til hvert sit pålæg, så den røde tråd i kampagnen gik igen.

Vil du høre mere om vores arbejde med Schulstad?

Kontaktdirektør

Anette Grothe

SEND EMAIL +45 50 60 93 60
ag_bw.jpg