OPENING Experience

Udvikling og markedsføring af oplevelsesudbud

Branding, der skal opleves

Vi har sammen med destinationer, attraktioner og aktører inden for turisterhvervet generelt, skabt resultater gennem de seneste to årtier.

Vores indsigter i markedet kommer gennem analyser, dels egne og dels fra VisitDanmark, suppleret med analyser fra vores kunder.

opening-experience2.jpg
opening-logo.jpg
opening-experience.jpg
Agung Pratamah Jfaaafsmqke Unsplash

Post-Covid19 Hvad nu?

Ovenpå pandemien, hvor hele erhvervet har været nedlukket, er det nu på tide at kigge fremad og der skal skabes et nyt turistdanmark 2.0. Se mere om, hvordan vi sammen med flere af vores kunder har iværksat nye strategier, koncepter og kommunikation, der har skabt resultater her.

opening-experience2.jpg
_MG_6237.jpg

Det nye Danmarks- kort

Vi er meget fokuseret på, at vores kunder får maksimalt ud af deres investerede marketingskroner. Derfor bruger vi meget tid på at følge vores digitale indsatser og overvåge, korrigere, udvikle nye kreativer, der skaber ROI (Return on Investment) for vores kunder.

Turist Danmark er blevet digitalt – og forståelsen for, hvordan du når nye, som gamle kunder i Danmark og udlandet er vi på forkant med gennem vores løsninger.

Om det er Instant Experience på Facebook, software til booking og købssystemer eller rekruttering af kunder gennem annoncering både on- og offline, så skaber vi resultaterne sammen.

Robson Hatsukami Morgan C1 Takn8hje Unsplash

Vil du høre, hvordan du får flere gæster til din attraktion?

Kontaktchef

Niels Henrik Duevang

SEND EMAIL +45 28 19 33 36
nh_bw.jpg