CRM
CRM (Customer Relationship Management), eller kunderelationsstyring på dansk, refererer til systemer og strategier designet til at administrere og analysere interaktioner med nuværende og potentielle kunder. CRM-systemer centraliserer information om kundernes relationer og transaktioner for at forbedre virksomhedens evne til at yde skræddersyet service og øge salget.
Disse systemer hjælper virksomheder med at:
- Sporing af Kunderelationer: Holde styr på alle kundekontakter og kommunikation.
- Analyse af Data: Forstå kundernes behov og præferencer for bedre beslutningstagning.
- Optimering af Salgsprocesser: Automatisere opgaver og forbedre salgsstrategier.
#OPENING Comment
Kunderelationsstyring er essentiel for enhver virksomhed, og det er vigtigt at have et effektivt CRM-system på plads. Vi hjælper med opsamling og integration af information i CRM-systemer, hvilket kan være en stor fordel for at optimere dine kundedata og forbedre din kundeinteraktion.
C
- Call to action (CTA)
- Canvas
- Chatbot
- Clickbait
- CMO
- CMYK
- CO2e
- Code of Conduct
- Compliance
- Content
- Content Management System (CMS)
- Content Marketing
- Copyright
- Corporate Identity
- Corporate Social Responsibility (CSR)
- Cradle to Cradle
- CSRD
- Customer Lifetime Value (CLV)
- Customer Relationship Marketing (CRM)