
Styrkelse af digital strategi og nyt design for Skolemælk
Skolemælk, er nærmest et begreb i den danske folkeskole, og har glædet mange tusinde børn gennem årene.
Skolemælk ønskede at øge deres digitale tilstedeværelse på de sociale medier gennem styrket contentproduktion og annoncering for at sikre højere salg af abonnementer til Skolemælksordningen, og øge kendskabet hos forældre til Skolemælk, særligt i målgruppen 0. til 5. klasse.
Leverencer
Digital strategi, design, opskriftskatalog, markedsføring, emballage

Luptatia tquiberiae nem fuga. Et labori tempelit iste eller quaeriorro duntium et facea que conet ea nissitio vellaut ad quis iunt untotat ureribus dolore, tem velen. Dolore labori tempelit iste eller quaeriorro duntium et facea que.







Nyt design og tone-of-voice
I forbindelse med vores arbejde med Skolemælk kunne vi konstatere, at design og tone-of-voice trængte til en update for at sikre bedst tænkelige udgangspunkt for vores digitale strategi, der skulle nå målet, med flere abonnenter til Skolemælk.
Vi udviklede et legende og let design, der skulle inspirere både børnene og deres forældre. Og universet blev med det samme godt modtaget i målgruppen.

Hvad vi kan gøre for dig?
Luptatia tquiberiae nem fuga. Et labori tempelit iste eller quaeriorro duntium et facea que conet ea nissitio vellaut ad quis så ta’ fat i Mie.
Brandstrateg
Mie Sandhus
