Attention
Hvorfor er attention / opmærksomhed vigtig?
En af de vigtigste opgaver for et reklamebureau er at skabe attention / opmærksomhed. At fange målgruppens opmærksomhed er nøglen til effektivt at formidle et budskab. Uden opmærksomhed er det svært at sikre, at kommunikationen når ud og gør indtryk.
#OPENING Comment
Uanset om det kaldes opmærksomhed, stop-effekt, awareness, eller noget andet, er det essentielt at fange målgruppens opmærksomhed. Kunsten ligger i at kombinere budskab og visuelle elementer på en intelligent måde, så både opmærksomhed og budskab formidles effektivt, samtidig med at den røde tråd i virksomhedens overordnede kommunikation fastholdes.
A
- Above-the-line
- Account-Based Marketing (ABM)
- AD
- AdBlock
- Afkodning (af budskab)
- Agil
- AI (Artificial Intelligence)
- AI Chatbot
- AIDA modellen
- ALT attributter
- Ambassadør
- Animationsfilm
- Ansvar
- AntiTabu
- API
- Appelform
- Approach
- Attribution Model
- Augmented Reality (AR)
- Autentisk kommunikation
- Autokommunikation
- Awareness