Awareness
Hvordan skaber man awareness for et brand, produkt eller virksomhed?
At skabe awareness for et brand, et produkt, eller en virksomhed betyder at få det "placeret" i målgruppens bevidsthed, helst top-of-mind. Effektiv brand awareness sikrer, at dit brand eller produkt er det første, kunderne tænker på, når de står overfor et køb.
#OPENING Comment
Selv det bedste produkt er værdiløst, hvis ingen ved, at du og dit produkt eksisterer. Uden awareness sælger du ikke noget! Effektiv markedsføring og kommunikation er afgørende for at sikre, at dit brand får den synlighed og genkendelse, det fortjener.
A
- Above-the-line
- Account-Based Marketing (ABM)
- AD
- AdBlock
- Afkodning (af budskab)
- Agil
- AI (Artificial Intelligence)
- AI Chatbot
- AIDA modellen
- ALT attributter
- Ambassadør
- Animationsfilm
- Ansvar
- AntiTabu
- API
- Appelform
- Approach
- Attention
- Attribution Model
- Augmented Reality (AR)
- Autentisk kommunikation
- Autokommunikation