Strategi

Strategi som et effektivt styringsværktøj

Christin Hume Hcfwew744z4 Unsplash

Ingen strategi, ingen retning.

Strategi er ankeret i enhver eksekvering. Vi har i mange år udviklet startegier for vores kunder, der sikrer dem øget konkurrencekraft i deres marked.

Vi udvikler startegier inden for branding, go-to-market, kommunikation, digital og sociale medier.

Bence Boros 804586 Unsplash

OPENING ER DIN STRATEGISKE BRANDINGPARTNER. Branding

Anthony Espinosa Qqg17bzw1zg Unsplash
Shutterstock 326505566

Siden bureauets start har vi arbejdet med alt fra at skabe et brand til at revitalisere et eksisterende brand. Hvordan finder man frem til dét, der gør brandet relevant og interessant? Og hvordan formidles det klart og tydeligt i al kommunikation på tværs af platforme overfor i de målgrupper, man ønsker at dominere?

Hvad er det særlige ved dit brand? Hvad driver jer? Hvem skaber I værdi for? Vi udvikler brandstrategier i tæt samarbejde med vores kunder og sikrer, at strategien ikke ender i et ringbind, men bliver et effektivt styringsværktøj i en dynamisk og omskiftelig verden, ikke kun ved lanceringen, men også i årene fremover.

Go-to-market

Hvordan får du succes i din eksekvering? Hvordan skabes den bedste ’entry to market’? Når vi udvikler Go-to-Market-strategier er det altid med en prioriteret indsats for øje. Hvordan og hvornår skal de forskellige målgrupper påvirkes?

Succesen for vores kunders udviklede Go-to-Market-strategi kommer gennem et stærkt kendskab til markederne og analytisk tilgang. Hvordan gør vi white spots til owned spots gennem kreativitet og kommunikation på rette sted til rette tid?

Shutterstock 1749588434 Gult Ur
Alin Luna T4bpi1lxvh0 Unsplash

Kommunikation

En god kommunikationsstrategi eller platform fastlægger det kreative koncept, stil og tone-of-voice. Det er her, vi skaber rammen for al kommunikation, så vi sikrer, at brandet fremstår meningsfuldt, troværdigt og konsistent hele vejen gennem kunderejsen og på tværs af platforme.

Stærk kommunikation kommer af at kende dine kunders verden! Hvilke ’pain points’ har de og hvordan kan du kommunikere din løsning, som er svaret? Kommunikation er hos os en hjertesag og forståelsen for forskellen på information og kommunikation er nøglen.

Digital

Digitale medier og digitale touchpoints er en naturlig og integreret del af alle kunderejser. Din digitale strategi handler om at få valgt de rigtige platforme, kanaler og teknologier til at understøtte din forretning og dine kunders behov.

Som i alt, hvad vi gør, arbejder vi også på det digitale område med et helhedsorienteret syn på din forretning. Vi insisterer på, at markedsføring, webshop, CRM, nyhedsbreve, sociale medier, outdoor og den fysiske oplevelse i butikken skal spille sammen og give forbrugerne en god oplevelse. 

Andrew Neel Ute2xafqu2i Unsplash
Jenny Ueberberg Brfcpbfceby Unsplash

Sociale medier

De sociale medier skal generere forretningsmæssig værdi, og det er dét, vi lægger strategien efter. Det kan være i form af Leads, der konveteres til MQL (Marketing Qualified Leads), så vi kan påvirke målgruppen. Til SQL (Sales Qualified Leads), så kunderne er klar til købe. Vi har udviklet værktøjer, der måler ROI på kampagner, hvor vi giver dig et præcist indblik i hvilke medier og hvor meget du skal anvende dem for at få optimal effekt.

Vi sikrer, at du bruger de rette medier, alt efter om dit mål er kendskab, præference igennem tidsforbrug eller direkte salg. Og vi arbejder hver dag med overvågning af dine kanaler - for at få det optimale ud af de valg og medier vi har taget i brug.

Ingen kan være i tvivl om de sociale mediers betydning. Det er benhård business. Det kræver en klar strategi, sikker styring og en god portion nysgerrighed. Vi vil udfordre dig på hvilke sociale medier, som giver dig det optimale sociale mix i forhold til din optimale kunderejse.

Ønsker du at vide mere om, hvad vi kan gøre for dit brand?

Administrerende direktør

Stephan Pors Knudsen

SEND EMAIL +45 29 92 47 04
_MG_6933_edit_B&W.jpg