OPENING Food

Indrømmet ... vi er foodnørder!

Shutterstock 1378819931 Korr

Opening food Vi skaber fremtiden

Ved du, hvad der optager dine kunder i fødevarebranchen nu – og om 5 år? Det gør vi.

Gennem 25 år har vi oparbejdet en unik indsigt, der giver dig et forspring i kampen om kunders opmærksomhed og loyalitet.

Kok.jpg
LOGO Kvadrat
hero_tvaer_fisk.jpg
Pexels Karolina Grabowska 4198714

Opening er Nok Danmarks bedste på food

Gennem vores arbejde inden for food and beverages har vi skabt en position som et af landets stærkeste foodbureauer og mange kunder vælger os ud fra den kompetence. Se eksempler på hvem her

Sammen med os kommer du tættere på dine kunder. Vi tror, synes og mener ikke ”noget”. Vi går rent faktisk ud og snakker med dine kunder.

Med vores forbruger- og foodservicepanel, OPENING ZooM har vi et fortroligt fora, hvor vi kan spørge ind til din målgruppes holdninger og adfærd. Når vi tager ud og oplever dine produkter i supermarkedet eller hakker løg med køkkenpersonalet i en kantine, forstår vi dit produkts brugbarhed og kundernes behov og krav.

Derfor kan vi gå fra ’bare’ at skabe produkter til at skabe løsninger og hele koncepter, der giver meget mere værdi for alle.

Det handler om at være modig og turde at blive på usikker grund, indtil vi rent faktisk forstår problemet. Og det er der, fremtidens gode forretning ligger.

Trendspotting Fremtidens food-trends kan ikke ”Googles”

Det kræver solid erfaring og særlig tæft at fornemme og forudsige det vi kommer til at spise og drikke før alle gør det.

Vi udgiver hvert år vores bud på, hvorledes trends i både Foodservice og Detail vil få indflydelse på, hvad vi kommer til at spise og drikke i fremtiden, samt hvor og hvordan.

Vi samarbejder med nogle af de dygtigste trendforskere i Storbritannien og USA, der giver os input til, hvad der sker på den internationale madscene.

Noget viser sig at være ’døgnfluer’, mens andet bliver til megatrends med stor impact på vores dagligdag.

Shutterstock 710088541
Trend_540x1050_buddabowl.jpg

VI GØR DIG TIL Foodbranchens first-mover

Sammen med vores food and beverages kunder går vi efter de trends, vi vurderer giver mening. Og vi rådgiver i timingen, så vores kunder kan hoppe på en trend som first-movers.

Det er sådan, vi udvikler og øger vores kunders konkurrencekraft.

hero_tvaer_ispinde.jpg

Small data skaber værdien Big data giver overblikket

Når vi placerer os i spændingsfeltet mellem dig og dine kunder, agerer vi som dit ”sandhedsfilter”. Det betyder, vi kan udvikle koncepter og løsninger, der giver værdi og skaber resultater på bundlinjen.

Vi lytter, ser og opfanger det, der ikke bliver sagt i analyser og spørgeskemaer.

Vil du vide, hvad vi kan gøre for dig?

Kontaktdirektør

Anette Grothe

SEND EMAIL +45 50 60 93 60
ag_bw.jpg