Google Analytics 4

3 løsningspakker

Some Landingpage 1920X680px2

Undgå at miste din data

Du har måske allerede hørt, at der er kommet en ny version af Google Analytics – Google Analytics 4 (GA4). Med Google Analytics 4 får du ifølge Google bedre indsigt i målgruppen samt kunderejsen på tværs af platforme og enheder, fordi GA4 er event- og ikke cookiebaseret.  

Google lukker for al tilskrivning til Analytics Universal (den gamle analytics) den 1. juli 2023. Dermed har Google kun fokus på udvikling af GA4.

Selvom der er lang tid til, skal du skifte til GA4 nu. Du får ikke din data med, når du skifter fra det gamle analytics til det nye. Hvis du ikke skifter nu, kan du risikere, at du står med 0 data i 2023, når du bliver tvunget til at skifte.

Derfor skal du forholde dig til det NU

Løsningen er nem

Vores klare anbefaling er, at du starter dataindsamlingen i GA4 nu eller senest den 1. juli 2022. På den måde vil du fortsat have mulighed for at sammenligne jeres GA4-data med sidste år, når vi rammer den 1. juli 2023.

Vi hjælper med opsætningen af GA4, så din virksomhed er klar, når den nye ændring træder i kraft.

Til det har vi lavet forskellige løsningspakker, så I er godt dækket ind, alt efter jeres behov og KPI’er.

OBS: Alle priser er vejledende og med forbehold for analytics-konti med særlig kompleksitet. De endelige priser vil fremgå i et fremsendt tilbud.

Løsningspakke 1: Standard opsætning af Google Analytics 4

Til dig, der vil følge trafikken.

• Opsætning af Google Analytics 4
• Opsætning af enhanced measurement
• Standardopsætning af Google Tag Manager
• Filtrering af trafik fra interne kilder

Vejledende pris: 3.300,-

Løsningspakke 2: Udvidet opsætning af Google Analytics 4

Til dig, der vil følge trafikken samt tracke specifikke events.

• Opsætning af Google Analytics 4
• Opsætning af enhanced measurement
• Filtrering af trafik til interne kilder
• Opsætning af custom events i Google Tag Manager
• Datalink til Google Ads konto og/eller Google Search Console

Vejledende pris: 11.000,-

Løsningspakke 3: Udvidet e-handelssporing til webshops

Til dig, der vil følge trafikken, tracke specifikke events og generelt gå all-in på e-commerce.

• Opsætning af Google Analytics 4
• Opsætning af enhanced measurement
• Filtrering af trafik til interne kilder
• Opsætning af custom events i Google Tag Manager
• Datalink til Google Ads konto og/eller Google Search Console
• Opsætning af målgrupper til brug i Google Ads

Vejledende pris: Fra 11.000,-

Den endelige pris er afhængig af behovet. Kontakt os for høre nærmere.

Skiftet til Google Analytics 4 er nødvendigt

Hos OPENING følger vi udviklingen tæt, så vi altid kan hjælpe og rådgive dig bedst muligt.

Det er vigtigt, at du allerede nu sikrer den bedste overgang til GA4, og at det bliver sat korrekt op første gang – så gamle rapporter og KPI-mål flyttes rigtigt over.

Få den bedste overgang til Google Analytics 4

Administrerende direktør

Stephan Pors Knudsen

SEND EMAIL +45 29 92 47 04
Stephan Professionel