Bogholder med servicegen

Hos OPENING søger vi dig, som er bogholder og samtidig har et stort servicegen og kan fungere som receptionist. Stillingen er en deltidsstilling på ca. 20 timer/uge.

Om rollen

  • Du bliver en central del af vores daglige drift og økonomifunktion. Samtidig bliver du husets ansigt udadtil, da du også vil varetage receptions- og serviceopgaver og byde både kunder og kollegaer velkommen med et smil.


Dine primære opgaver

  • Bogholderi
  • Fakturering og betalinger
    Øvrige administrative økonomiopgaver


Reception og service:

  • Modtagelse af gæster og service ved frokost og møder
  • Lettere kontoradministration og praktiske opgaver
  • Skabe en imødekommende atmosfære i huset

 

Vi leder efter dig, der…

  • Har erfaring med bogholderi (gerne fra en mindre eller mellemstor virksomhed)
  • Er struktureret, selvkørende og detaljeorienteret
  • Trives i en rolle med både faste opgaver og ad hoc-serviceopgaver
  • Har et naturligt servicegen og kan lide at gøre en forskel i hverdagen
  • Har lyst til at være en del af en spændende, kreativ virksomhed med højt tempo og godt humør

 

Vi tilbyder

  • En varieret hverdag i et reklamebureau i vækst
  • En central rolle med både ansvar og nærhed til forretningen
  • En uformel rbejdsplads med dygtige kollegaer
  • Fleksibilitet og mulighed for at præge din rolle


Lyder det som dig?

  • Send din ansøgning og CV til nh@opening.dk. Du kan også ringe på 2819 3336 hvis du har spørgsmål til stillingen.
  • Ansøgninger behandles løbende, så vi opfordrer dig til at søge hurtigst muligt.