FacebookPixel

STRATEGI & BRANDING

Merrild Lavazza inspirerer til gode kaffestunder i løbet af arbejdsdagen

Grafik

UDFORDRINGEN Merrild Lavazza serverer kaffen

Da Italienske Lavazza i 2015 købte det danske kaffebrand Merrild, skulle Merrild Lavazza lanceres som en helt ny kaffefamilie.

I samarbejde med Merrild Lavazza har vi udviklet en fremtidsikret go-to-market-strategi mod 2020 – så endnu flere kan få glæde af de nok bedste kaffe-gourmetoplevelser i virksomheder og på foodservice.

 

Kompetencer:

Marketing, Art Direction, Digitalisering, Kommunikation

merrild_collage_a.jpg
lavazza_collage_b_m_payoff.jpg
merrild_collage_c.jpg
merrild_collage_sofa.jpg

Vi brygger indholdet

I samarbejde med Merrild Lavazza har vi udviklet magasinet Kaffetid, både som showdoing- og salgsværktøj, mens nyhedsbreve, blogindlæg og sociale medier sikrer øget kendskabsgrad, engagement og relationer mellem Merrild Lavazza, erhvervssegmentet og foodbranchen.

 

Besøg bloggen

  • Magasinet Kaffetid

  • Indhold til Facebook og LinkedIn

  • Case- og videoproduktion

  • Nyhedsbreve

  • Tekst og blogindlæg


Magasin Til kaffetid Til kantiner

Magasinet Kaffetid er målrettet foodservice og har fokus på kaffen som interessant råvareressource og ren personale-forkælelse med gastronomisk kant og sans for kvalitet.

_mg_6873.jpg
_mg_6863.jpg

Værdi til kaffepausen Kaffe er ikke bare kaffe

I Kaffetid bliver læseren opdateret, når vi på nye måder matcher Merrild til tidens ansvarsfulde, grønne og gastronomiske indkøbsprofiler. Og Lavazza – den ægte italienske espresso – sætter trends som bæredygtighed direkte på kaffekortet. Kort sagt sætter vi fokus på det, der rører sig på køkkenscenen og inspirerer med "BrugOp tips" med kafferester.

DIGITAL INDSATS Inbound marketing

_mg_6124.jpg (1)
kaffetips_fb_2.jpg

I samarbejde med Merrild Lavazza har vi igangsat en inbound marketing indsats, der med udgangspunkt i content marketing - værdifuldt indhold delt på blog, sociale medier og nyhedsbreve – øger målgruppens kendskab til Merrild Lavazza og konverterer potentielle kunder til kvalificerede leads.

Besøg blog

stemning_kaffe-horisontal.jpg

Vil du høre mere om vores arbejde med Merrild Lavazza?

Kontaktdirektør

Anette Grothe

SEND EMAIL +45 50 60 93 60
ag_bw.jpg