STRATEGI & BRANDING
Merrild Lavazza inspirerer til gode kaffestunder i løbet af arbejdsdagen
Løsningen Vi brygger indholdet
I samarbejde med Merrild Lavazza udviklede vi en fremtidsikret go-to-market-strategi mod 2020 – så endnu flere kunne få glæde af de nok bedste kaffe-gourmetoplevelser i virksomheder og på foodservice.
Som led i strategien udviklede vi magasinet Kaffetid, både som showdoing- og salgsværktøj, mens nyhedsbreve, blogindlæg og sociale medier skulle sikre øget kendskab, engagement og relationer mellem Merrild Lavazza, erhvervssegmentet og foodbranchen.
Magasin Kaffetid til kantiner
Magasinet Kaffetid er målrettet foodservice og har fokus på kaffen som interessant råvareressource og ren personale-forkælelse med gastronomisk kant og sans for kvalitet.
Værdi til kaffepausen Kaffe er ikke bare kaffe
I Kaffetid bliver læseren opdateret, når vi på nye måder matcher Merrild til tidens ansvarsfulde, grønne og gastronomiske indkøbsprofiler. Og Lavazza – den ægte italienske espresso – sætter trends som bæredygtighed direkte på kaffekortet. Kort sagt sætter vi fokus på det, der rører sig på køkkenscenen og inspirerer med "BrugOp tips" med kafferester.
DIGITAL INDSATS Inbound marketing
I samarbejde med Merrild Lavazza har vi igangsat en inbound marketing indsats, der med udgangspunkt i content marketing - værdifuldt indhold delt på blog, sociale medier og nyhedsbreve – øger målgruppens kendskab til Merrild Lavazza og konverterer potentielle kunder til kvalificerede leads.
Vil du høre mere om vores arbejde med Merrild Lavazza?
Kontaktchef
Niels Henrik Duevang
SEND EMAIL +45 28 19 33 36