STRATEGI & BRANDING

Schulstad Bakery Solutions inspirerer til en grøn og bæredygtig fremtid

Grønne_løft_forsidefoto.jpg

UDFORDRINGEN Grønne løft

For Schulstad Bakery Solutions har vi udviklet et fremsynet bæredygtighedskoncept ’GRØNNE LØFT’, som henvender sig til kantiner.

En ny og mere bevidst generation motiveres af at tage et bæredygtigt ansvar, så de gør en forskel.

Med GRØNNE LØFT har vi gjort bæredygtighed håndgribeligt for målgruppen.

 

Kompetencer:

Art Direction, Webdesign, Digitalisering, Marketing

groenne_loeft_collage_a.jpg
kok.jpg
Groenne_loef2.jpg
Groenne_loeft5.jpg

LØSNINGEN Et bæredygtigt løfte

GRØNNE LØFT er et 3-i-1 værktøj, som gør det nemt at komme godt i gang med flere bæredygtige måltider og giver dig masser af tips.

Læs mere om:

  • Brød som "madspildsstopper nr. 1"
  • Økologisk brød som bæredygtig løftestang
  • Plantebaseret brød mere grønt og groft

 

Besøg website

BÆREDYGTIGT PÅ FLERE FLADER Banner og magasin

Magasinet GRØNNE LØFT beskriver 3-i-1 værktøjet og giver håndgribelige tips til kantiner, der vil godt i gang med at arbejde bæredygtigt.

De inspirerende opskrifter viser, hvordan kantiner nemt giver menuen et grønt løft – med god smag.

Groenne_loeft6.jpg
gronne-loft-hubspot-hero.jpg

HoReCa, kantiner og sygepleje Segmentbaserede nyhedsbreve

Schulstad Bakery Solutions har stort fokus på køkkenfaglig inspiration og udvikler derfor kanal-specifikke nyhedsbreve til tre hovedsegmenter:

  • HoReCa
  • Kantiner/QSR
  • Sygepleje

Med udgangspunkt i vores indsigt i de tre målgruppers behov, krav og interesser udvælger og tilpasser vi både indhold og sprog, så vi sikrer, at vi rammer præcist – med relevant og brugbart indhold.

Vil du høre mere om, hvordan vi arbejder med bæredygtighed på Foodservice?

Kontaktchef

Niels Henrik Duevang

SEND EMAIL +45 28 19 33 36
NH Halvtotal