Værdi til professionelle køkkener
Vores unikke indsigt i foodbranchens forskellige målgrupper gør os i stand til – i samarbejde med Rynkeby – at levere målgruppe-fokuseret markedsføring, som fanger opmærksomhed og giver værdi.
Vores unikke indsigt i foodbranchens forskellige målgrupper gør os i stand til – i samarbejde med Rynkeby – at levere målgruppe-fokuseret markedsføring, som fanger opmærksomhed og giver værdi.
Rynkeby Out of Home arbejder målrettet med kunderne og OPENING har haft fornøjelsen af at udvikle tre koncept-ben, som hylder Rynkebys sortiment uanset om det er:
Alle tre koncepter er med faglig tyngde og inspirerer til brug af frugt og bær i de professionelle og bæredygtige køkkener.
Gastronomi og teknik som emulsion, dip, dyp og dut i flotte opskriftsfotos, som viser og inspirerer til gode gæsteoplevelser.
Vi inspirerer med tidens grønne trends i drikke og menuer, som lever op til de nyeste krav og behov.
Til morgen- og frokostbuffeten, til møder og som forkælende eftermiddagssnacks.
Her er der fokus på økologi, nul-spild, konsistensjusteret kost og energitætte mellemmåltier, der er kræsevenlige for sanserne, vækker minder og giver livsglæde.
Takket være solens gavmilde stråler fra maj og hen over sommeren 2018 kunne Rynkeby høste fantastiske smagfulde danske kirsebær til julens kirsebærsauce.
Vi lavede årets julefolder til brug i salgssammenhænge og på messer.
Customer Marketing Manager, Rynkeby Foods
Sanne Lundsgaard Rasmussen
Kontaktdirektør
Anette Grothe
SEND EMAIL +45 50 60 93 60