Målrettet kommunikation

Stærkt målrettet kommunikation, der bærer frugt

UDFORDRINGEN Rynkeby Out-Of-Home

Rynkeby er en af Danmarks mest kendte og elskede juice leverandører. Men Rynkeby er meget mere end juice. Så hvordan bliver Rynkeby mere relevant i Out-Of-Home, hvor kampen mod privat label juice er hård og kendskabet til Rynkebys samlede sortiment er relativt lavt?

 

Kompetencer:

Kommunikation, Art direction

LØSNINGEN Værdi til professionelle køkkener

Gennem vores unikke indsigter i foodbranchens forskellige målgrupper var vi i stand til at finde Rynkebys white spots. Gennem en stærk go-to-market- og kommunikationsstrategi, herunder digital strategi, gjorde vi disse white spots til Rynkebys owned spots og skabte stærke koncepter til foodservice.

Rynkeby Out-of-Home arbejder målrettet med kunderne og OPENING har haft fornøjelsen af at udvikle tre koncept-ben, som hylder Rynkebys sortiment uanset om det er:

          • På Menuen
          • På Kortet
          • På Planen

Alle tre koncepter er med faglig tyngde og inspirerer til brug af frugt og bær i de professionelle og bæredygtige køkkener.

På kortet Cadeaux til kokken

Gastronomi og teknik som emulsion, dip, dyp og dut i flotte opskriftsfotos, som viser og inspirerer til gode gæsteoplevelser.

pa-_menuen_forside.jpg
pa-_kortet_forside.jpg (1)

På menuen Til kantiner og personalerestauranter.

Vi inspirerer med tidens grønne trends i drikke og menuer, som lever op til de nyeste krav og behov. Til morgen- og frokostbuffeten, til møder og som forkælende eftermiddagssnacks.

På planen Til syge/pleje og omsorg

Her er der fokus på økologi, nul-spild, konsistensjusteret kost og energitætte mellemmåltider, der er kræsevenlige for sanserne, vækker minder og giver livsglæde.

pa-_planen_forside.jpg (1)
rynkeby_lemon_lime_produkt.jpg (1)

Vil du høre om vores arbejde med Rynkeby og hvad vi kan gøre for dig?

Kontaktdirektør

Anette Grothe

SEND EMAIL +45 50 60 93 60
ag_bw.jpg