STRATEGI & BRANDING Arla sætter KO'linariske oplevelser på kortet

UDFORDRINGEN Inspiration til menukortet i bedste kokkestil

Vi gør Arla til et stærkt, involverende brand med kokke-attraktive platforme. Vi inspirerer og engagerer med Arlas produkter som en væsentlig del af kulinariske mad- og gæsteoplevelser.   

LØSNINGEN KO'linarisk Mere end bare ingrediens

Vi skabte KO'linarisk – en imødekommende, nysgerrig og involverende KOKKEplatform, der rammer både køkkenanvendelsen såvel som nydelsen hos gæsten. 

Arla skal ikke være gastronomisk men derimod kulinariske og gentænke og værdilade mejeri som menuprodukter, der er andet end ingredienser!

KO’linarisk betyder, at vi gør mejeri til et kokke-relevant råstof med natur, kultur og tekstur.

 

Besøg website

@ARLAKOLINARISK KO'linarisk Instagram #arlakolinarisk

I samarbejde med et hold af Danmarks dygtigste kokke har vi skabt et "mejeristisk univers" på KO'linarisk Instagram. Vi deler mejeri, trends, teknik og høj faglighed, der inspirerer til et styrket menukort med Arlas produkter i fokus.

LØSNINGEN Magasin KO'linarisk fra ko til kok

Arla KO'linarisk magasin samler et udvalg af mejeriprodukter og inspiration, som KOKKE 100 % kan sige "JA TAK" til – fordi det matcher, trendsætter og udvikler forretningsstilen på restauranter og caféer.

Med fokus på kokkehåndværket sætter KO'linarisk mejeri på kortet så oplevelsen naturligt forstærkes hos gæsten.

Vil du høre mere om vores arbejde med Arla?

Kontaktdirektør

Anette Grothe

SEND EMAIL +45 50 60 93 60